Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.254.163)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Sådan blev vores beslutning

Ja så kom vi ned på privatklinikken i dag. Jeg græd og græd gennem hele undersøgelsen.
Bagefter satte vi os sammen med lægen, og så sagde han til mig, at jeg jo slet ikke var afklarret endnu. Så fik vi talt noget mere om hvorfor vi ønskede abort, og jeg kunne bare mærke at jeg ikke mente det indeni.
Lægen sagde, at som jeg har det nu, vil han ikke gennemføre en abort, for jeg er slet ikke klar. Han fortalte, at han har 4 børn, der er kommet i rap, og det kunne man altså sagtens, selvom begge havde fuldtidsjobs! Og jeg har nok presset mig selv, grundet mange ydre faktorer, men mine følelser kunne jeg ikke styre.
Så ja, enden på vores dag blev, at vi skal have nr 4! Tanker og følelser vælter rundt i mig, men allerede da vi gik ud af døren fra lægen, var jeg mere rolig og afslappet. Er ikke i tvivl, dette er det rigtige for mig. Min mand skal lige vænne sig til tanken, men bakker mig op. Han kan godt se, at jeg ikke kan gennemføre en abort.
Tak for jeres fantastiske støtte, gennem nogle af de sværeste dage i mit liv.
Knus til jer alle
Hilsen ked, der nu er en del mere optimistisk :0)

Skrevet af ked (26-05-2011 kl. 22:55)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook