Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.186)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

PS

Hvis du vil skrive noget mere med mig, kan du få min mailadresse.
Jeg skrev med et par stykker herinde på mail, da jeg var i din situation, og det er rart at få lettet nogle af ens tanker og bekymringer.
Et godt råd, er at tale med nogen om det, nogen der kender dig. Det gjorde jeg ikke, før jeg besluttede at vi skulle have barnet. Det var dumt af mig, for det er alt for hårdt at gå med alene. Samt mange af mine veninder sagde med det samme, at jeg da aldrig skulle have en abort. De var slet ikke i tvivl om at jeg ikke kunne gennegå det!!
Tænker så meget på dig, det er så ufattelig hårdt ved en, og ja, det er jo i sidste ende kvindens beslutning.
Jeg kunne forresten heller ikke overskue tanken om, at sluge en pille, der fik fosteret til at dø!! Kan du det?
Men lyt til dine følelser, det er dem du skal leve med altid. En ægtefælle kan man jo kun håbe på, er der for altid...i medgang og modgang!!
Jeg har stadig dårlige dage, hvor jeg bliver overvældet af bekumringer for fremtiden. Hvad betyder det økonomisk, for de tre andre børn, parforholdet, kan jeg gøre det?
Det er en hård beslutning at tage at få en abort, men i din situation, er det også en hård beslutning at tage, i forhold til at beholde barnet.

Skrevet af AB78 (30-07-2011 kl. 16:29)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook