Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.77)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Min søns faglige niveau

Var til skole hjem samtale i går, og det var som altid en fornøjelse. Han har altid ligget fagligt højt, især i matematik og natur/teknik. I går sagde hans lærer i de to fag at hans faglige niveau svarer til 7.-8. klasse (han går i 5. klasse), og han var ved at prøve at tilrettelægge et særligt forløb for ham med bl.a. ligninger, men at der jo sidder 21 andre i klassen, så det er svært at skulle gøre så meget ekstra for en. Men han arbejder på det.
Den anden lærer der har ham i dansk og historie sagde næsten det samme. Han har en meget livlig fantasi også, og er derfor super hurtig til at skrive historier, stile. osv. Historie er han også god til fordi han er vildt god til at huske tal, så han ved jo lige hvornår der fx var pest i DK eller vikingetid. Ser han et tal en gang, så sidder det fast.
Jeg skriver ikke for at blære mig (derfor anno), men jeg er sgu lidt i tvivl om, om jeg gør det rigtige ved at fastholde ham i folkeskolen... Han er vildt glad for sin klasse og de venner han har, men han keder sig bravt i stort set alle fag (design er så ikke et af dem).
Nogen der har erfaring med dette, eller har prøvet at et barn skulle skifte skole fordi folkeskolen ikke var udfordrende nok? Er bekymret for om han vil blive ked af det pga vennerne, og om det vil være synd...

Skrevet af anno (14-01-2015 kl. 15:40)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook