Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.100)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Åh ja, det er en kompleks en!

Kære bullen
Jeg kender godt til det med lang medicinering. Det er ikke de helt samme spekulationer vi står med, men alligevel.

Jeg har en søn, som har en genfejl og medfølgende epilepsi og udviklingshæmning. Han har fået medicin siden han var 5 mdr, så vi kender ham jo ikke rigtigt som medicinfri - hvilket jeg også af og til kan have det lidt sært ved at tænke på. Vi har været igennem mange forskellige typer medicin, og han har altid fået mere end et præperat ad gangen. Det er typisk nødvendigt i tilfælde af den genfejl han nu har, som giver svært behandlelig epilepsi.

Jeg synes det har været rigtigt svært at skulle vurdere, om medicinen reelt hjalp (altså vurdere hvor meget mindre hans anfald blev) men især også hvor meget der var af bivirkninger, og hvor alvorlige de var i forhold til virkningen. Og det kunne være svært at vurdere præcis hvad er bivirkning, og hvad er noget af en udvikling hos ham. Han har gået i specialbørnehave og nu specialskole, så de burde jo være vant til den problematik, men synes ikke det var så nemt i børnehaven. Enten syntes de at han var "åh så påvirket af den medicin og det var så synd" osv. Hvor jeg mente at han bare trængte til at få taget sin middagslur, hvilket de ikke var meget for. Og sådan blev det altid lidt utydeligt, og somme tider også en undskyldning. Synes de er rigtigt gode til at læse det i den skole han går i nu. Og det er en kæmpe lettelse. Også at de siger til når de er i tvivl.

Det lyder da rigtigt godt, at din datters lærer er opmærksom på det. Som jeg læser det er din datter nu medicinfri - (fortsættes)

Skrevet af Lotte J.L. (25-01-2015 kl. 12:45)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook