Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.101)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg ved ikke, hvad du ved om kongehusets

ytringsfrihed, men den er bestemt ikke som vores.
De skal være langt mere afholdende omkring, hvad de mener og synes, uanset hvor meget der rases bag murene på de forskellige slotte.

At Margrethe overhovedet blev kronprinsesse og siden dronning, kan vi takke en grundlovsændring i 1953 for, ellers havde den nu 75 årige grev Ingolf været konge.

Jeg er utrolig glad for vores kongehus, og jeg holder meget af vores dronning, som jeg nærer en stor respekt for. Om kongehusets medlemmer qva deres arbejde for det officielle Danmark sørger for *gyngerne og karrusellerne*, skal jeg ikke kloge mig på, men jeg er ret overbevist om at en præsident ikke er billigere. Tværtimod, tror jeg, se fx bare sikkerheden omkring dem. Siden Livgarden opstod 30.6. 1658, mener jeg, har værnepligtige varetaget sikkerheden omkring kongehuset. De er langt billigere i udgift end uddannede PET- agenter er.

Samtidig har vi verdens (næst?) ældste monarki. Dette er en lige så stor tradition og kultur for mig, som en barnedåb er, i princippet i hvert fald. Man kan fnise lidt af Yvonne i Olsenbanden, når de skal rejse til Mallorca, men jeg er overbevist om at størstedelen af DK's befolkning har det sådan omkring vores kongehus.

Og så yder Mary en stor indsats for kuede, fattige kvinder i ? i Afrika og i hjerteforeningen, og Marie yder sit i Autismeforeningen udover, hvad de ellers er protektorer for.

Jokke og Henrik er nutidens eksempler på eventyret Konen i muddergrøften! Og uendeligt uinteressante!

Skrevet af Margrete ;) (26-02-2015 kl. 00:36)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook