Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.100)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvordan får man nye venner...

Ja, jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad I har gjort for at møde nye venner og dermed få udvidet vennekredsen? Min mand og jeg har kun 2 vennepar, som vi ser. Det ene par er min gamle skoleveninde fra folkeskolen, og jeg holder virkelig meget af hende og hendes mand (og barn selvfølgelig). Vi ses ikke så mange gange i løbet af året, men jeg ved altid, hvor jeg har hende, og indimellem mødes vi blot hende og jeg. Det andet vennepar ser vi højest 4 gange om året, og det er sjældent, at vi snakker sammen yderligere. Det er hyggeligt nok, når vi er sammen, men de virker ikke specielt interesseret i at se os mere end de gange om året. Jeg ses indimellem med et par piger fra mit arbejde og en pige, jeg har mødt på nettet, men synes bare, det er for sjældent. Børnenes forældre fra skolen ser vi kun i forbindelse med arrangementer, og selvom det er hyggeligt nok, fører det ikke til yderligere vennepar. Føler mig ofte meget ensom, og jeg synes bare alle andre har så travlt med at se venner og ikke har brug for flere venskaber i deres liv. Og så tænker jeg, hvor pokker skal jeg opstøve nye venskaber? Hvad er det min mand og jeg gør forkert, siden vi kun sidder med 2 vennepar? Vil rigtig gerne have en masse gode råd til, hvordan jeg kan få beriget mit liv.

Skrevet af Ano5 (03-03-2015 kl. 22:23)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook