Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.77)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Sådan gør du

1 KW er lig med 1000 Watt og for det betaler du 2,00 kr. lidt efter hvor du bor. Alt hvad du køber er mærket med A-B-C-D-E-F og så vider, og A er det bedste ,men også det dyreste.
Hvis du har en god vaskemaskine så er det dumt at ofrer 5000 på en ny for at sparer 50 øre, det hænger slet ikke sammen. Det samme gælder opvaskemaskine
Køleskab / fryser. Hvis man ændrer på sine dårlig vaner kan man nå langt. Døren skal holdes lukket, Det man skal bruge tager man ud på en gang og omvendt.
Køleskab plus 5 og fryser minus 18 Køb et termometer så kan man altid kontroller
De største energi sluger er alle de TV –PC og mobil som man nu har fået skrabet sammen, de står rundt i huset med deres røde og grønne lys og forælder at vi bruger op til 1000 kr. pr. år. Sluk for kontakten på væger så er der noget at hente der. Det er det rene spild
Der er ikke noget så skønt som ,at gå i seng med frisk forårsluft og fugle pip. Og der er ingen allergi og nyisen og hosten, så ud med tørretumbler det er den største energi sluger vi har
Så mit råd er lær at bruge det man har inden man køber nyt, det er ikke noget ved at købe A mærke hvis køleskab altid skal stå åben og vaskemaskine kun er halv fuld.
Hans

Skrevet af Hans-2 (09-03-2015 kl. 18:07)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook