Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.76)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Bye bye folkeskole

Ja, som overskriften lyder, så har vi sagt farvel til vores lille lokale folkeskole. Og jeg ved nu at det var den rigtige beslutning. Den har taget lang tid, især fordi vi tidligere har været rigtig glade for den. De 2 ældste har gået der i 7 år. Og haft super dejlige lærere. (De fleste af lærerne)
Men de 2 bedste lærer, der overhovedet findes stoppede sidste sommer, samtidig med at skolereformen trådte i kraft.... Hvorfor kunne man kun gætte sig til...

Nr. 3 af vores er udfordret sproglig samtidig med hun går/gik i en (lille) klasse hvor det sociale på ingen måde fungere. 2 lærer på i alle timer, og alligevel er der ingen ro i timerne...
Og hvad vi især de sidste ½ år har oplevet af kompetente lærere, er jeg rystet over. Tænk man kan have så lidt ansvarsfølelse for at få en skole til at fungere. ALT overlægges til at det er forældrenes ansvar!!!

Ikke på noget tidspunkt har man forsøgt at sætte sig ned, for at sige hvordan kunne jeg som voksen, have forhindret denne konflikt i at udvikle sig.... Kun 1 ny lærer (Som startede ved sommerferiestart sidste år, og nu også har sagt op) har forsøgt.

Har bl.a. et eksempel på at mit barn har lagt i aulaen med et tæppe over hovedet i de første 4 timer. (Hvorfor melder historien ingenting om) Tilgængæld beskriver læreren i brevet til os, at hun i spisepausen deltager, og de taler om de skal have billedkunst og de skal male masker færdige. Og at hun er glad. "Hjælpelæreren og undertegnede beslutter så at hun ikke skal deltage i billekunst"!!

Forts.

Skrevet af ano (06-07-2015 kl. 15:30)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook