Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.76)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

i tysk skole

Jeg har to børnebørn i lux. De er 4 og 7 år, de bliver hentet i bus og kørt hjem igen og hvis der mangler en så kører chaufføren ingen steder før end anden besked er givet. De går på europaskolen og de kan læse, skrive tale 3 sprog inden de er 7 år, selv den lille Hilda på 4 hun er barer så klar til det hele. Det meste indlærer de ved leg og oplevelser, Så skal de samle svampe ude i skoven, så skal de sove i telt, så er de på besøgt på andre skole i Tyskland og Frankrig. Børnene på skolen er sammen sat fra mange lande og i den alder han de barer det der. Der er virkelig noget den danske folkeskole kunne lærer noget af .
Så mit råd er at få den i tysk skole , de vil komme til at kunne tale tysk på barer 14 dage. Og så vil de også få venner og kammerater, og måske der også er nogen bus ordning så du slipper for at hente og bringe.
Hans

Skrevet af Hans-2 (01-09-2015 kl. 12:53)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook