Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.76)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

11 årig dreng har ikke styr på noget

hej

Hvordan lærer I jeres børn at begynde at passe på og have styr på deres ting.

Min 11 årige taber alting (fx buskort, telefon (dyr iPhone), husnøgler) og derudover husker han aldrig ting han skal huske (så som at ringe hjem, tage sine hjemmeopgaver med I skolen når han har lavet dem (under tvang og eftersyn af sine forælde, ellers laver han dem OVERHOVED ikke), sin madpakke, sin skoletaske I skolen/derhjemme, penalhus glemmes I skolen/derhjemme og så glemmer han at tage idrætstøjet med I skolen eller med hjem.....

det er bare de ting han har glemt I løbet af sidste uge.... Han taber også sine ting, så som hvis han får nogle gaver (pengegaver fra mine forældre som bor I Island), så selv om man husker ham på at ligge dem et sted hvor han kan finde dem, ca 10 gange, så er de tabt 1 uge senere....

jeg aner virkelig ikke hvad vi skal gøre. Hvordan det skal håndteres. Han er et barn med særlige forudsetninger (betyder I den absolut kloge ende af skalaen), med mange af de klassiske kendetegn, så som at være ustruktureret, ikke kunne holde focus på ting han ikke finder intressant, opsluget af egen verden/egne tanker, rastløs og uopmærksom, dårlig til at opfatte andres følelser/stemming...general mange tegn som minder om ADHD. Og fordi han er anderleds, er han I forvejen ked af det I skolen, føler sig udenfor og tager alt tungt som bliver sagt til ham. Så han er også general trist og ked af det og ensom... som gør det ikke nemere at opdrage på ham...

Solveig

Skrevet af Zzolla (24-09-2015 kl. 12:11)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook