Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.77)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

din drømmerejse (flere generationer)?

Vi er I den heldige situation at mine svigeforældre har tænkt sig invitere os (vores familie (jeg,min mand og 2 drenge, som på det tidspunkt bliver 11 og 13 år) samt min mands bror+kone samt deres datter som på det tidspunkt er 13 år og søn som er 16) på en ferie sommeren 2017. Det bliver 2 eller 3 uger (ikke længere end det) og det skal gerne være en oplivelse for livet, gerne noget man husker og ikke har gjort før eller kom til med gøre senere. Pris er ikke vigtig, jeg er sikker på at de er villige til at bruge over en halv million på den ferie, hvis det skal være.

Vores børn er ret så nemme og positive (ikke kun min ord, faktisk lige præcis hvad svigeforældrene sagde når de begyndte at snakke om det), de er normalt intresserede I alt de bliver introduserede til og er til at prøve det meste.

Min svigerinde og datteren I familien er ikke helt så nemme. De gerealt vil kun rejse til USA, altid til Florida og hvis det kan være kan badeferie til fx Spanien gå an. Paris er beskidt og ulækker, London kedlig og ulækker, Tyskland ulækkert, man kan brække sig over Polen/Tekkiet (mad og mennesker) samt hele Afrika eller andre ULÆKRE steder... you get the point. Generalt er de kun lune på at shoppe og bade. Og det er ikke hvad mine svigeforældre har lyst til, de fx havde ideer om safari I Afrika, rundrejse I Japan, Australien eller I Indien... alt muligt andet end USA eller spanien.

Selv syntes vi at en næsten alt lyder godt. Men hvad ville du forslå sem DRØMME familie feri-EN for 8, I alder fra 11-70?

Solveig

Skrevet af Zzolla (19-10-2015 kl. 14:20)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook