Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.101)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Forladt af kæresten

Min kæreste og jeg var sammen 2½ år. Vi havde det så godt sammen – alt fungerede. Dog kom han fra et meget dårligt forhold – og har haft det rigtig svært med skilsmissen og efterfølgende dårlig samvittighed overfor børnene. Det påvirker ham stadig rigtig meget her 3½ år efter skilsmissen.

Men som sagt – alt fungerede og det gav han også udtryk for. Sagde at jeg gjorde ham glad – at sex aldrig havde været bedre – at han aldrig havde mødt nogen, der var så dejlig at kysse.

Så pludselig hen over en søndag eftermiddag besluttede han, at vi ikke skulle ses mere – fordi han kom i tvivl om, om han elskede mig nok. Der var ikke noget at gøre – han stod fast på sin mening.

Jeg lod ham være 4 uger og skrev så til ham, at jeg havde det meget dårligt – og især var påvirket af den måde, han havde sluttet vores forhold på. Han ringede med det sammen. Han havde det heller ikke godt – var smådeprimeret – savnede mig – tingene var ikke blevet lettere – han ville ønske, at han havde slået koldt vand i blodet, da han gjorde det forbi – men han var stadig i tvivl og kunne ikke bede mig om at komme tilbage, hvis han var i tvivl. Han ville gerne ses i weekenden (det var en fredag eftermiddag vi snakkede). Jeg afslog, fordi jeg havde andre planer og en deadline på arbejde, jeg var nødt til at fokusere på.

Skrevet af Fortvivlet (02-11-2015 kl. 10:42)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook