Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.77)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Er du TR, så er du det

for hele den arbejdsgruppe, du repræsenterer, ikke kun for fagforeningsmedlemmer.

Er der personalesager, uanset om der er tale om klager fra kolleger eller fra overordnede, så skal du behandle dine kolleger ens, fagforening eller ej. Du har ligeledes pligt til at informere alle inden for din personalegruppe om rettigheder, som fagforeningen måtte have kæmpet sig til for de ansatte. Også de kolleger, der ikke solidarisk har betalt fagforeningskontingent.

Personligt forstår jeg ikke, at man kan finde på at undlade at være i fagforening. Man får jo goder, man på sæt og vis nasser sig til. Men jeg husker fra min tid som TR, at jeg da brugte en del tid på kolleger, der enten ikke var i fagforening, eller som var medlemmer af en forening, der ikke havde forhandlingsretten på mit område..

Når det er sagt:
Havde jeg fået klager over en kollega, havde jeg nok i stedet valgt at gå til hende selv først. Havde det ikke hjulpet, så først ville jeg gå til chefen.
Om du har gjort det i den rækkefølge, ved jeg naturligvis ikke. Men det er min opfattelse, at din leder har gjort det eneste rigtige: taget fat om nældens rod. Der skal jo reageres på en klage. Især hvis der er noget om snakken.

Vh
Lisbeth

Skrevet af Lisbeth 49 (06-11-2015 kl. 11:40)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook