Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.101)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hjælp!

Jeg er ikke sikker på at der er nogen i dette forum der kan hjælpe dig med at løse denne gotiske knude, det lyder meget voldsomt :-(
Men en ting er sikkert, du kan IKKE leve på denne måde!
Jeg synes din mand er et skvat, uanset hvor glad han er for sin mor. DU er hans kone, og eftersom du intet forkert har gjort, så skal han bakke dig op. Jeg gad sgu heller ikke knalde med en mand der opførte sig sådan...
Og så synes jeg det er urimeligt at dine børn skal være vidner til dette scenarie. Hvis din svigermor er så glad for dem, så skulle hun da sætte dem og deres behov forrest, og det gør hun ikke på denne måde.
Jeg kan godt forstå du er glad for at dine børn har et super forhold til deres farmor, men hvad nu hvis det på sigt er på bekostning af deres gode forhold til dig? Hun holder sig åbenbart ikke tilbage med at kommer med kommentarer i alles påhør, og sikkert heller ikke når hun er alene med børnene.
Du er nødt til at sætte foden helt ned, og meddele hende, at så længe jeres forhold er så betændt og hendes tone i forhold til dig er så giftig, så kan hun ikke have omgang med børnene. Ja, det vil også gå ud over dem, men tro mig, det overlever de.
Hvordan mon hun ville reagere hvis det var et af børnebørnene der blev sygt....?
Og så er du nok nødt til at indse at jeres 20 år lange forhold er slut, og handle ud fra det. Sorry, men det lyder som om der kun er en vej at gå ud af, hvilket jeg synes er meget trist, men jo udelukkende hendes skyld.

Skrevet af JEB (18-11-2015 kl. 07:49)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook