Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.198)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg tror

Kære Malene...
Jeg er selv venner med min ex. som jeg har været kæreste med for snart 30 år siden.. Min mand har lært ham at kende (mødt ham nogle enkelte gange). Jeg ville godt nok være stram i masken hvis min mand sagde jeg ikke måtte inviterer min ex. hvis der kome nogle fælles venner på besøg fra udlandet.
Deter jo en EX. og jeg sætter overhovedet ikke mere pris på min ex. end på andre venner.

Du skal tænke på at det er DIG der er hans kæreste nu, han har valgt dig og ikke hende... De er gået fra hinanden, men da de har børn sammen har de også en fortid, det skal du huske på. Og det er da 100 gange federe at de kan tale sammen når der er børn involveret, end at der ingen kommunikation var.

Jeg kan ikke se problemet i at hun bliver inviteret... Dog havde jeg valgt ikke at deltage i den middag, og det ville være pga. følgende:

1. Du kender ikke de venner
2. De vil helt sikkert tale om gamle dage (og du vil blive såret over ikke at være en del af den samtale - kan jeg fornemme)
3. De taler spansk, det skriver du at du ikke gør

Vælg derimod at lave middag til din kæreste og vennerne hos dig dagen før eller dagen efter, så kan de også lære dig at kende, uden der er ex./gammel tid/minder der bliver talt om hele tiden.
Fortæl din kæresten han skal nyde sin aften, og tænk ikke mere på det. Er sikker på han vil sætte stor pris på din forståelse fremfor mistro.

Mange knus
Mia

Skrevet af olibias (28-02-2017 kl. 10:01)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook