Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.230.235)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

vi føler os udenfor

ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskriften men i bund og grund handler det nok om det. Sagen er den at min datter går i 3. klasse, vi bor i et villa område og vores børn går i en skole med en masse velfungerende børn. Kort og godt det er ikke ghetto- område. Min mand og jeg er velintegrerede med godt job og taler dansk ( jeg flydende, han med lidt accent).

Min datter har lige været på hyttetur med forældre. Vi oplever gang på gang når der er sociale sammenkomster med klassen at folk ikke taler med os eller ignorer os. Jeg ved at mange af forældrene i klassen ses privat, så det klart at når vi mødes har de en masse at tale om. Jeg er meget udadvendt og har meget nemt med at falde i snak MEN det er bare ikke muligt med min datters klassekammeraters forældre. Igår møder vi til sammenkomst jeg sætter mig ikke med min mand men ved et bord hvor der sidder en masse forældre. Siger hej og siger sikke en dag ( har lyst til at fortælle). De to forældre der sidder ved bordet ignorer mig bare. Idag fortæller min mand, da han henter vores datter at han kommer ind og siger hej, nogen svarer hej, andre ikke, han spørg om han skal hjælpe med noget, om han skal feje ingen svarer, han siger at han har spurgt 3 gange før nogen har svaret ham!
Der er et andet udenlandsk barn i klassen, hendes mor har idag skrevet en besked til mig og spurgt om jeg fik snakket med nogen, for da hun var forbi igår aftes var der ingen der ville tale så hun har leget med børnene i skoven. Vores børn har det godt med børnene og masser af lege aftaler. Jeg vil simpelthen ikke trække racisme

Skrevet af sanja (30-09-2017 kl. 12:57)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook