Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.136)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg synes, at jeg som mor altid skal

være mit barns forsvarsadvokat.

Når nogen har ringet for at beklage sig over mine børn - som der er tre af - har jeg altid svaret, at jeg vil spørge mit barn om episoden og så vende tilbage til den forælder, der har henvendt sig.

Så har jeg i fred og ro fortalt mit barn om henvendelsen fra forælderen og spurgt mit barn ud, indtil jeg synes, episoden har været ordentligt belyst. Og så har jeg derefter ringet tilbage.

Det er sket, at der har været grund til klager mod mit barn. I så fald har jeg selvfølgelig givet udtryk for min mening over for både mit barn og over for den forurettede familie. En enkelt gang har jeg forlangt af mit barn, at han - dengang omkring 8, tror jeg, sagde undskyld til en kammerat og tilbagebetalte den 10er, han havde franarret den anden.

Men de fleste gange har jeg oplevet, at der var tale om fnidder i en pigegruppe. Ih, hvor kan de altså sladr og være hårde ved hinanden.

Jeg synes, du skal være glad for, at din pige kan holde sig uden for fnidderet. Ros hende for den egenskab, og ros hende for, at hun er i stand til at sige fra, når hun føler for det. Alt for mange af os lider af flinke-syndromet.

Skrevet af GM (02-03-2018 kl. 11:08)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook