Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.138)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Vi var afsted for 2 år siden

og skal igen i år.

Mht pris kan jeg ikke hjælpe, da min far har betalt begge ture.

Vi var/skal 13 personer af sted, både børn og voksne og det er den fedeste ferie jeg nogensinde har været på. Det er med all inclusive og du kan få mad/drikke i alle afskygninger hele dagen. Der er både buffet restaurant, hvis du synes det skal være nemt eller du har fast bord i restauranten til aftensmad - husk at tjekke hjemmefra hvad tid I bestiller til. Dem vi har været med (Costa) har 2 aftenmads serveringer - en tidlig og en sen - og du kan bestille hjemmefra hvilken du vil have hver dag. Og som sagt er det fast bord du har, så du har de samme tjenere. Der er så nyt menukort at vælge fra hver dag.

Mht. til at komme af og på er det meget nemt. Når man skal af går man bare af. Der er så annonceret, hvornår man senest skal være tilbage og når du går på igen får du scannet dit id-kort (som bliver lavet når du boarder) og du går igennem metaldetektor, så synes også sikkerheden er i top. Alt efter hvor I skal vil hen, arrangerer skibet en masse ture - men de er dyre og ellers kan man jo selv tage ud på sight seeing. Vær dog opmærksom på at nogle steder ligger skibet til land langt fra attraktionerne.

Sig til hvis du har flere spørgsmål

Jane

Skrevet af Jane (09-04-2018 kl. 08:24)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook