Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.112)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Så kom jeg på banen igen, irriterende at

indlæg forsvinder fordi NB skal opdatere, og så har jeg været uhyre ophængt den sidste lille måned, hvor min far blev indlagt babubabu via Hvidovre til RH med en sprungen udposning på hovedpulsåren- så alvorligt at han var ved at dø. Jeg havde påtaget mig rollen som kontaktperson, for min mor magtede det slet ikke, og hvergang jeg havde ringet/besøgt min far på hhv Intensiv og sengeafsnittet, skrev jeg alenlange mails til den del af familien, som har internet- og ringede til resten- puha!

Katrine er født sådan- hun havde også dobbeltsidig læbe/ gumme/ganespalte, en cyste i hjernen, som blev drænet 14 dg inden hendes 1 års fødselsdag, lille hudtag ved h. øre og en let hørenedsættelse, som har været behandlet med høreapparat, er generelt udviklingshæmmet og i puberteten- og har været det fra hun var godt 3 år.
Katrines syn er vurderet til ½/36- og det bliver med garanti aldrig bedre.
Vi bor i Indre By Kbhvn. og har DK's bedste synskonsulent.
Du må meget gerne skrive til mig på
[email protected]
og så kan vi måske udveksle tlfnr.

Vi skal til Afrikansk dans på lørdag ude i Bystævneparken, Brønshøj på foranledning af synskonsulenterne i Kbhvn/ sjælland?.
Jeg er på KH, da jeg har en depression efter fødslen af Katrine- ikke pga fødslen men alle de diagnoser, som både var kendte på forhånd og er tilkommet hende senere.
Din Emilie er knapt 3 måneder ældre end Katrine, kan jeg se.

Håber du kan tilgive min fraværenhed, og håber at du vender tilbage.
Mange gode hilsner fra
Joan- mor til Morten på 22 år, Mads på 19½ og Katrine på snart 6 :o)

Skrevet af Joan (10-06-2010 kl. 09:53)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook