Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Kære Rikke- skønt at få en update fra

dig og tillykke med din skønne datter :o)
Vi var også forbi genetisk afd. v/ Allan Lund på RH et par dage efter Katrine blev født- dvs at han kom på barselsvisit og strippede min datter og kiggede på hendes krop- alt så normalt ud- bortset fra hendes læbe/ ganespalte.
Den kombination af defekter ikke er set tidligere (dobbeltsidig læbe/gumme/gane-spalte, hhv blind/ svagtseende, microophtalmus (for små øjenæbler), et tag ved øre og så den araknoidale cyste i hjernen) så vi blev tilknyttet Klinik for sjældne Handicap på RH, hvor vi stadig kommer til kontroller.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker om et "freak"barn- den havde og har vi/ jeg stadig- specielt på afd. f sjældne handicap, hvor der engang var en bulgarsk læge med på "en kigger"- uden forudgående tilladelse fra vores side. Hun blev hverken præsenteret for os eller vi for hende, og de to læger (bulgareren og vores egen læge) talte hen over hovedet på os-på lægelatin og engelsk!
Vi har også haft en tandlæge med fra tandlægeskolen med på gentagne kiggere- indtil jeg fik nok af ham og sagde at han ikke skulle komme mere- han havde intet at byde ind med og havde meget travlt med at tage sin telefon hele tiden og forlade konsultationen, så han er blot en saga nu!
Jeg vil meget gerne, qva Katrine, bidrage med uddannelse til lægerne, men det skal fandeme være på sobre præmisser og vi skal være orienteret- gerne på forhånd.
Jeg er meget glad for at du skriver- lurede lidt i din terminsgruppe efter husker-ikke-hvem svarede at du havde født og ikke havde lyst at tale med nogen, hvilket er forståeligt nok!
KNUS

Skrevet af Joan (09-01-2011 kl. 20:14)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook