Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

række tunge :-P

Hvor er det altså sjovt, Joan. Du skriver den med at have lyst til at række tunge ad folk der GLOR. Jeg har somme tider den "trang" når jeg synes folk er for lattterlige til at jeg gider kommunikere med ord med dem. F.eks. et ældre ægtepar der demonstrativ og med hver deres hønserøvsmund står med fingrene i ørerne da jeg står med en skrigende Thor ved en kø og venter på far (blev nødt til at stå i synsafstand fra køen, da Thor blev helt uhåndterlig for mig, hvis ikke han kunne se far). Jeg kunne mærke ved "tungefæstet" at jeg virkelig havde trang til bare at række tungen ud! Jeg tænker jo at de da selvfølgelig måtte kunne se at jeg brugte hver en muskel i min krop på at holde drengen, og at jeg ikke vad ham skrige ad fulde lungers kraft bare for at genere dem... Ja, man bliver lidt pirlig - især når man står i en situation som i forvejen er svær at tackle.

Thor har også muskler som en krigsgud! Når vi til tider (hver dag for tiden) må skifte hans ble mod hans vilje er det dårligt nok at være to voksne til at holde ham :-(
Vi var til årligt behandlermøde i børnehaven i går, hvor også sagsbehandler fra kommune bliver inviteret med. Hun havde så lige valgt at melde fra på det møde (der blev jeg lidt rasende uden at kende hendes begrundelse for at melde fra i øvrigt... jaja... nerverne sidder vist uden på strikblusen nu). Det havde da være rart at høre om hun havde nogen ideer til om der var hjælp for os at hente til at håndtere ham og de skader han forvolder på omgivelserne. Især er det rart til de møder at børnehavepæd. også er med til at beskrive
(fortsættes)

Skrevet af Lotte J.L. (02-03-2011 kl. 15:07)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook