Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Du har jo skrevet det indlæg, jeg

skrev for lææææænge siden!
Nej, du er hverken en underskudsmor eller unormal (hvad det så er) for den situation, du og mange af os andre sidder i, er "uretfærdig" og det ER SGU hårdt at have et barn, der er så meget anderledes end alle andres- og du har ovenikøbet to!
Du er bare så udaset- det er jeg også, faktisk i en sådan grad at jeg ikke er i stand til at passe et arbejde, men som psyk. siger, når jeg fortæller hende om alt det, der er med Katrine, og alle de instanser, der skal kontaktes vedr. dette og hint, slåskampe med handicapcenter og jobcenter, rykkere vedr. hospitalstider, klageskrivning over at få den spec.skole, som vi ikke har ønsket til K. etc., så er jeg for overbelastet,til at kunne magte både barn og kampe, så er der risiko for en tur i den pæne hvide jakke, der kan knappes i ryggen! Hun har skrevet to opdateringer til jobcenter, at de skal lade mig være i fred, men de har deres regler, som ikke kan bøjes. Jeg kan da både stå op og trække vejret ved egen hjælp, og K lider ingen (basale behovs) nød, og mens hun er i spec.BH tager jeg mig af et huslige, så jeg kan være på hende, når hun kommer hjem om eftermiddagen, og jeg synes det er svært at fuinde på, hvad jeg skal lave med hende- hun gider ikke bage etc hjemme men i bh er det ok.
Det er et fuldtidsarbejde at have "anderledes" børn, også selvom de ikke er hjemme hele tiden, for selvom de ikke er fysisk tilstede, så fylder de alligevel.
Jeg har ingen gode råd at dele ud af, men blot fortælle dig, at du langt fra er alene om dine tanker og følelser.

Stort knus fra Joan :o)

Skrevet af Joan (09-03-2011 kl. 23:05)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook