Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.186)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Åhr altså, bræk- jeg hader det- lort i

rigelige mængder kan jeg tage, men bræk er bare for ulækkert- håber du slap fri med din galvaniserede mave (fedt udtryk!) og jeg håber da at Hjalte er rask igen, og at Thor+ farmand slap fri.
Jeg tror altså, du er min ukendte søster- jeg slipper som oftest også fri mht til bræksyge og jeg stod allerlængst tilbage da der blev uddelt shoppe-gener i babyfabrikken :o) Gider det ikke, og telefonsamtaler er heller ikke et must- jeg vil hellere snakke med ansigt til ansigt med folk. Lejlighedsvis er det jo umuligt, og så kan det fint lade sig gøre, fx når ældstesønnen ringer hjem fra Afghanistan, hvor han jo er på "badeferie" pt- sidst jeg snakkede med ham, havde de 35 grader i skyggen.... og det bliver kun værre sommeren over- pyhaaa. Jeg ville nu gerne have lidt mere lunhed i DK og det der snesjapvejr i aftes kan sgu være lige meget nu, nu titter blomsterne op af jorden og de skal ikke forsvinde i sne!

Mht weekendbørnehave, så ved jeg ikke hvordan det kommer til at fungere, for vi HAR jo fået bevilget to weekends pr. mdr., men når der ingen pladser er, så kan man jo ikke stille så meget op.

Fik du aftenen til at hænge sammen med bedsternes hjælp, eller nåede manden at komme hjem?

Min niece hedder Julie og er mor til A på ca 15 mdr.- altid fyldt med blå mærker og buler i ansigtet- han har ikke opdaget konceptet handling= konsekvens, så han kravler op allevegne og falder ned, men sådan er alle småbørn jo- klar-parat-start til at erobre verdenen :o) Hun taler altid så pænt om sin arbplads- og er meget glad for at være der, og sådanne ildsjæle kan man ikke få nok af
KNUS

Skrevet af Joan (18-03-2011 kl. 12:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook