Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.100.47)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvad skal jeg gøre

Jeg søger her et råd...
I skal være hudløse ærlige....
Skal jeg forlade ham ??

Jeg er sammen med en mand, på nu 10.år...
Vi har sammen to børn..

Han laver ingenting i hjemmet, og støvsuger han LIGE, så er det kun fordi jeg er flippet skråt... Han bruger kun meget tid på sin tlf, PC og arbejdet.

Børnene laver han aldrig noget med, og jeg mener NEVER !
Han har været far i ialt 8½år, og han har ALDRIG gået en tur alene med børnene, leget med dem, spillet fodboldt, gået på legepladsen, eller andre ting.
Han har HØJST købt 2 sæt nattøj og strømper til dem, i alle de år... Han har ALDRIG bidraget til et par sko fx.

Han er så doven, og jeg er begyndt at se et mønster, han behandler ikke min store ordentligt (8½år) og fam. er begyndt at se det.

Han kan drille og slukke lyset mens han er på wc, og sådan uden videre skubbe til ham, og gør det så ondt, så sir far (det var jo bar for sjov) men N blir ked !

Han laver forskelsbehandling fra den store til den lille (han er far til dem begge)

Han har aldrig intresseret sig for dem...

Han kan ikke forstå, jeg fx. ikke vil have, sodavand frem for øjnene på børnene hver aften til aftensmaden, men han er ligeglad, og tager alligevel sodavand og giver børnene vand...

Hans ekstreme sexlyster slår mig snart ihjel...
Han er SÅ sexfikseret, at det er til at brække sig over... Han skal mindst have sex HVER dag, ellers er han muggen, og depri... Manden er 31år...
Han skal hele tiden først, have det meste, det hele skal være nemt, og han laver bare ik en fis...

Jeg har slåset med ham i 10år
fortsættes

Skrevet af Ano (til2børn) (01-06-2010 kl. 13:27)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook