Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.230.234)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Der har jeg været

Og jo, det har kostet venner, enda rigtig mange da vi udadtil var det perfekte par + jeg smed ham ud. Nogle har ændret holdning efterhånden som det er mere og mere tydeligt at han har svært ved at klare sig selv. Der synes jeg så livet er for kort til at lukke dem helt ind igen.

Nicklas er 8 ½, Athena 6 ½ og Zackarias er 3 nu. Har været alene med dem i knap 1 ½ år og det er en verden lettere end forventet. Det at jeg ikke går og bruger så mange resourcher på at holde facaderne oppe.

Indimellem rammer kaos. F.eks i november hvor de 2 store havde svine influensa og Zaki mellemørebetændelse samtidgt. Eller hverdags aftner med 2 x lektier, mad, bad osv rutiner.

Men... Det skete oftere før. Den frustration der er når man forventer man er 2 om opgaverne og han så liiiiiiige skal eller skælder ud over der ikke er ro 30 sekunder efter de ligger i sengene.

Jeg fortryder jeg ikke gik noget før, frem for at skilsmissen blev så grim som den har været. Idag fungere vi fint omkring ngerne, men der bliver stadig spist en del kameler. På den anden side så kæmpede jeg virkelig for mit ægteskab og ved helt ind i mit allerinderste jeg ikke kunne havde gjort mere. Det hjælper lidt på den dårlige samvittighed over at mine børn er skilsmisse børn.

Rutinerner er et magisk ord :)

Skrevet af Ann# (02-06-2010 kl. 23:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook