Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.127.140)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Skal bruge jeres hjælp

kære kloge kvinder.

Min mand nærmer sig de 40, og tænker at det bare er en 40 års ting han er på vej igennem, og har egentlig ikke lyst til at male fanden på væggen...

For vi har det jo godt men...

Alligevel føler jeg/fornemmer - at han ændre sig. Synes ikke han udviser den store kærlighed for mig, og synes han er anderledes "i replikken" ind imellem overfor både mig og børnene. Han virker på en eller anden måde "ligeglad" og gør bare tingene fordi de skal gøres.... svært at forklare.
Jeg synes jeg har prøvet at spørge om han nu har det godt nok, om han er glad, om der er noget vi skal ændre på, om han er stresset eller deprimeret. siger dagligt jeg elsker ham (for det gør jeg i ufattelige mængder!)og får også retur svar meeen ikke fyldest gørende.

Det er jeg selvfølgelig ufattelig ked af/såret. Jeg tænker at han måske er kørt surt i hverdagens trummerum. men jeg står på inegn måde i vejen for at han kan komme ud... nærmere tvært imod. (hvilket han heldigvis også skal her snart)

Jeg synes jeg prøver at lave sjov, "løfte" humøret, gør noget ud af mig selv, overtager pligter og ja være en god kone - DOG uden at overdrive.... (altså er ikke sådan en gulvmåtte hvis i forstår)

Jeg ved godt han elsker mig...men alligevel denne her fornemmelse... what to do? Mener jo at kvinder er klogere en mænd, og har kvindelist - men her er jeg sat på bjerget.

Kh

Hsd.

Skrevet af hvadskerder (08-06-2010 kl. 10:18)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook