Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.254.163)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

før vi fik børn

havde vi sex ca. 2 gange i ugen. det har aldrig fyldt meget for mig. Vi har aldrig været det par som kysser og nusser åbent på gaden.

han ville gerne ud i det fri og prøve andre spændende ting som han siger. det har vi også prøvet, men jeg har altid haft det rigtig skidt med det, for det ligger slet ikke til mig og min person.

min mand er så lidt hjemme, så pt. er der voksentid når den sidste sover kl. 22, og da er jeg træt.
efter fødslen her, har jeg haft problemer med at få understellet med, så ofte har det været sex uden samleje. og de sidste måneder har lysten slet ikke været der, og jeg føler ikke at det er overfor min mand kun, men generelt.

for ham skal der min. være sex en gang i ugen, og det burde da også lyde "overkommeligt" - men det føles næsten som en pinsel lige nu. så da han igår sagde at vi holder en intimitets pause, da blev jeg nærmest lettet.

han har et stort behov for sex og spændende ting - udenfor/video osv.

han roser mig rigtig meget, og det da rigtig skønt. jeg har det ikke godt med min krop som jeg ser ud nu, så derfor er det også mærkeligt for mig at være så "utilfreds" og så høre ros fra ham.
jeg har en rigtig rynket eftergraviditetsmave med 10kg på maven som hænger.

nu må vi se om vi skal gå fra hinanden.

vi har 2 krav. jeg vil have en deltagende familiefar all around, og han vil have mere sex. jeg har svært ved at give det pt, og han har svært ved at hjælpe til.

jette

Skrevet af porsdam (24-06-2010 kl. 17:02)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook