Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.181)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

for 2,5 år siden

Jeg mødte mine børns far da jeg var 15 år men først som 21 året blev vi et par, dette kom der 2 børn ud af, ægteskab og hus, men tingene gik bare ikke helt som vi havde håbet. For 2,5 år siden efter 7 års forhold kunne jeg ikke mere. Forholdet havde længe kørt dårligt og jeg valgte at sige jeg ville skilles. Jeg havde som du også mødt en skøn mand, men jeg faldt desværre bare i og var utro og kom så frem til at dette kunne jeg ikke byde den mand jeg havde børn med og som altid var god ved os. Vi blev skilt og alt gik så stærkt (ALT FOR STÆRKT) men den nye mand jeg havde mødt blev en stor del af mine børns og mit liv, de forgudet ham og jeg elsket ham så højt, men lykken var kort 2 år efter fandt jeg ud af en masse ting omkring min nye kæreste og jeg måtte be ham flytte, trods det at jeg elsket ham. Det tog hårdt på mig men ikke mindst mine børn som her 6 mrd efter stadig savner ham (han er en ven nu så ser ham stadig). Min eks mand stod bag mig under dette brud og han er i dag som en bror for mig, ikke bare min bedste ven. Vi støtter os op af hinanden, snakker om alt og tit tror jeg det er svært at være hans kæreste, men hun ved at vi er så færdige som nogen kan være med hinanden. Det jeg nok vil frem med er at græsset er ikke altid grønner på den anden side, men man er nødt til at tage nogen chancer her i livet. Idag er jeg mig selv og har det så skønt som aldrig før. Mine børn har fået en mor der funger på alle områder både som mor og som kvinde. Mærk efter og lyt til dit hjerte. Heller 2 forælder hver for sig der er lykkelige end 2 der er sammen og ulykkelige .

Skrevet af vidunderbarnet (26-07-2010 kl. 18:26)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook