Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.254.162)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Det er kompliceret.

synes mit liv er en værre redelighed.
Sagen er den at min (nu eks-mand) og jeg blev enige om at gå fra hinanden sidste år - vi er nu blevet skilt. I den mellemliggende periode har han haft 2 kærester, han er ikke sammen med nogen af dem nu. Jeg har selv en kæreste nu som jeg har haft i godt 6 mdr. Min eks-mand og jeg har sammen 2 børn ( på næsten 2 og 5½ år).
Sagen er den, at jeg i bund og grund er rigtig glad for min nye kæreste, men ikke kan lade være med at tænke på hvordan livet ville være hvis min eks-mand og jeg stadig var sammen. Det ville være meget dejligere for vores børn at have deres forældre under samme tag. Desuden har jeg fundet ud af at min eks-mand sagtens magter mange af de opgaver som han ikke udførte da vi var sammen, eftersom han har været nødt til at stå på egne ben efter vores brud.
Jeg ved jeg som udgangspunkt ville søge tilbage til min eksmand for børnenes skyld (den forkerte grund), men jeg tror også at hvis vi arbejdede på det med terapi eller lign. kunne få vores forhold (grundstenen i familien) på rette køl igen.
Jeg er træt at at se hvilken indvirkning skilsmissen har på vores dejlige børn, som jeg vil det bedste i verden - de betyder ALT! Min kæreste kommer ofte i konflikt med den ældste og har andre "regler" end jeg har - han giver time-outs og mener hans metoder er de rigtige (han har en pædagogisk udd.) Nogle gange går jeg ind og "omstøder" hans beslutninger, ved godt det er at underkende ham, men jeg synes ikke det er nødvendigt at forlange time-out når "beskeden er forstået" og barnet har gjort det det er blevet bedt om.

Skrevet af Æseldyr (30-08-2010 kl. 00:59)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook