Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.127.140)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

2

i mine ører lyder det mest til at vi har alle ingredienserne til skilsmisse og økonomisk ruin. Alle mine advarselslamper lyser, og jeg har ondt i maven over det her projekt, men han siger at eftersom det hele er min skyld (at vi mistede penge) skal jeg holde op med at være så egoistisk og nu føje ham. Jeg ved at jeg kommer til at stå alene med der her projekt, med 3 små børn, fuldtidsjob og en mand der har travlt med at gøre karriere, og jeg nægter derfor. Alternativ kan jeg bare sige mit job op og tage ufaglært arbejde, (det er ikke muligt at finde noget inden for mit fag hvor vi bor nu),men jeg har god løn gode arbejdsforhold og jeg har læst i mange år for at få et job som dette, jeg ønsker på ingen måde at bare tage et job for at tækkes ham. Hvergang jeg forsøger med dialog trækker han kortet med at jeg er skyld i at han ikke har nogen opsparing, dette tiltrods for at en stor del af vores tab var penge jeg havde med. De penge begræder jeg bare ikke. Jeg kunne måske følge ham hvis vi havde en trang økonomi men vi har aldeles vellønnet jobs begge to. Jeg er ærligt talt så træt at kampen med ham, hans bundløse sorg over de tabte penge, hans krav om at jeg genvinder dem, og bebrejdelserne. Det går ud over børnene, mit job, mit selvværd, og jeg overvejer nu at flytte med børnene, føler helt ærligt ikke at det er det her værd. Allerhelst ville jeg jo at vi kunne få løst denne knude, og jeg har forslået parterapi, men fik svaret at det var (endnu) et latterligt forslag. Hvad stiller jeg dog op med den her mand og hans pengeglæde?

Skrevet af triste mor (03-09-2010 kl. 14:36)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook