Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.180)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Græsset er ikke grønnere

Jeg vil ikke sige at du skal bliver eller at du skal gå, det ved du bedst selv...
Jeg vil bare sige; når sidder her, alene uden mine to børn og skal undvære dem hver anden uge, så er det sgu bare trist. Jeg hader kun at være en del af halvdelen af deres liv. At skulle 'ind i rutinen' hver anden uge, for så at aflevere dem igen...
det er dog også dejligt, nogle gange bare at kunne lade være med at lave aftensmad, falde i søvn foran tv, stå op klokken 10 om lørdagen osv.

Jeg var nødt til at gå fra deres far. Jeg kunne ikke have overlevet en dag længere i det forhold - og mine børn har fået en far efter jeg er gået, så det er dejligt for dem.

Men havde jeg kunnet - så var jeg blevet (når jeg kigger tilbage) prisen er alt for stor, synes jeg. At undvære ungerne så meget er bare tortur, for ikke at nævne den svære tid det har været og stadig er, at ebatelere et fornuftigt forhold til eksen så man kan samarbejde om børnene. Jeg troede, naivt nok, at det hele ville være anderledes når jeg først var gået og havde mit eget hjem. Det er det også - anderledes - men nu har jeg bare nogle andre frustrstioner.

Jeg havde en anden en tid - men vi var meget forskellige i vores syn på børneopdragelse. Han var mere restriktiv end jeg, hvilket gjorde at jeg ofte følte mig klemt mellem min søn og ham. Jeg synes ikke det var så nemt at lade en anden mand opdrage på mine børn, (fortsættes)

Skrevet af anomym (08-12-2010 kl. 21:10)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook