Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.100.147)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Skal Skal ikke

Hej
Jeg kunne godt bruge nogle friske øjne på min situation for jeg har selv tænkt og tænkt og tænkt så jeg ikke mere kan finde hoved og hale i det hele.
Min mand og jeg er gift vi har været sammen i knabt7 år vi har 2 børn en på 3 og en på knabt 1 år.
min mand har aldrig været den store atlet på et lagen det er tit ham der har hovedpine eller er træt så sex har altid været en mangel vare. men pt. har vi kun været sammen 1 gang på 1,5år men til det skal der så også siges at jeg ikke har haft lyst til ham her på det sidste det er ligesom om at min lyst (til ham) bare er død jeg har heller ikke lyst at kysse med ham.
Nå men da jeg var gravid i 20 uge med den yngste fik jeg kontakt med en gammel flamme og efter at have mødtes et par gange havde vi også sex en gang her efter stoppede vi med at ses det var for rodet men jeg var/er dybt forelsket i ham. men nu har vi så fået kontakt igen. denne gang har jeg lovet mig selv at jeg ikke vil være min mand utro igen for sådan vil jeg ikke være. vi har ses nogle gange og han er bare SKØN men så er det jo lige det med man siger at græsset ikke er grønnere på den anden side. altså han vil gerne have mig jeg må gerne flytte ind hos ham med mine 2 børn men er det det rigtige for min mand og jeg har jo et forhold som kan fungere men nok det jeg vil kalde et kærligheds løst forhold. jeg føler lidt at jeg skal vælge mellem mine børns lykke eller min egen altså de er lykkelige med deres mor og far sammen. og jeg er ulykkelig. eeller at jeg bliver lykkelig og de bliver ulykkelige.
jeg har sagt til min mand at jeg vil skilles at jeg ikke

Skrevet af ano26 (02-01-2011 kl. 21:38)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook