Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.197)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvad skal jeg gøre

Hejsa

Jeg bliver nødt til at bede jer om et råd nu, for ellers kører jeg mig selv ned.

Vi har været igennem fersilitetsbehandling hvilket har tærret hårdt på vores forhold. Min kærestes sædkvalitet er væsentlig nedsat, og har ikke selv ville ringe og snakke med lægerne om prøveresultaterne, så dette har jeg påtaget mig. Efter 2 forsøg er jeg så blevet gravid, hvilket jeg er utrolig glad for er 22+3 uger henne, og jeg glæder mig vildt meget. Min kæreste har ikke været med til nogle af undersøgelserne, da han ikke har virket særlig intresseret. Nu hvor jeg er gravid, virker han heller ikke særlig intresseret. Han har ikke været med til nogle af scanningerne. Jeg fik lavet en privatscanning, som jeg kunne give ham i julegave, da han så den var det ikke noget med at snakke om det. Jeg fortalte ham om alt hvad der var på den scanning, men han virkede meget ligeglad, og bagefter gik han ind og spillede computer. Jeg blev ked af det, da jeg følte at det kun var mig der glædede mig over at være gravid.
Han har været meget negativ i en længere periode og meget sur. Jeg har en del humørsvigninger men det er fordi han ikke tager ansvar eller initiativ til noget. Han har så været ved lægen i dag, hvor han har fået at vide at han har en let til mellem depression. Han ringer så og fortæller at han har fået en henvisning til en psykolog, hvilket jeg synes er meget fornuftigt. DA han så siger lige pludselig at ja nu var vi jo to om det her, og jeg havde en stor del af han havde fået en depression. Jeg blev bare så ked af det. Vores forhold kører ikke særlig godt i forvejen ....

Skrevet af Vibs (21-01-2011 kl. 11:55)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook