Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

et andet frustrations element

en anden ting er at jeg synes min kærestes ex fylder meget i forhold til at hun gerne vil bestemme hvor meget hans datter må være sammen med mig og mine piger. Vi mødte hinanden hvor børnene var med så det har været naturligt at mødes og hygge os sammen uden at lade børnene vide vi var kærester, Nu har børnene så efterhånden ”opdaget” os, hvilket min kærestes ex mener at datteren ikke skal opleve at ”få en papmor og søstre uden at forholdet har en fremtid”. Og jeg oplever at hun har for meget at sige om hvad han foretager sig med sin datter. Det er frustrerende for mig. Jeg kan selvfølgeligt ikke blande mig i hvordan de samarbejder, men jeg er ked af at han ændrer mening omkring vores planer efter samtale med sin ex. Og de har altså samarbejdet på den måde i snart 8 år, så jeg kan ikke forvente at det bliver anderledes med mindre han virkeligt ønsker det og virkelig prøver at overbevise hende om at hun ikke har ret til at bestemme over ham selvom det virker som om hun mener hun er 100% eneret til at bestemme over datteren som hun jo har været alene med siden fødslen.
Kom gerne med kommentarer på hvordan jeg handler og om jeg er for strid hvis jeg siger at han ikke længere kan komme her og besøge mig og pigerne, når han ikke har sin datter med. For han har lovet mine døtre at når han kommer næste gang har han sin datter med og så skal vi i svømmehallen. Nu har han så igen efter samtale med ex'en ændret en aftale så han ikke kan have tage datteren med for at beskytte hende mod at forestille sig at hun får 2 søstre.
a

Skrevet af anne (09-03-2011 kl. 14:24)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook