Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.198)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

fortsat

men store ting som fx. introduktion til nye kærester og børn - det synes jeg bestemt er optimalt, hvis man kan snakke om og nå til enighed om. For det er fandme i børnenes interesse, at de kan mærke, at mor er tryg ved det, der foregår hos far og omvendt.

Samtidig forstår jeg da godt din frustration. Men jeg synes faktisk det er dumt, at I ikke er 100% afklaret med, hvad I skal og skal ikke være før de børn fandt ud af, at I er kærester. Det er så min mening.
Og hvis I havde været helt afklaret om jeres forhold, havde det nok også været lettere for moren at kapere, at hendes barn skulle have et forhold til dig og dine børn.

Håber ikke du bliver sur over mit indlæg. Det er ikke meningen. Jeg synes bare det er så let at sidde og fordømme ekskæresten her. Ved ikke om din eks har en ny, men hvis han har, må du jo også have lidt forståelse for den situation, hvor en anden kvinde måske ønsker noget for dine børn, som DU er uenig i...
Og jeg synes du skal respektere din kæreste for at ønske det bedste for sit barn - nemlig ved at samarbejde med moren. At han så er en klovn og laver aftaler han efterfølgende aflyser, synes jeg er for åndssvagt. Hvis han vil lytte til hende, skal han jo have aftalerne på plads med hende først, før han lytter til dig.

Nå, det blev en lang smøre.
Ønsker dig held og lykke.

Hilsen Stine
(der dybest set ikke tror meget på langdistanceforhold... siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men tror langt de fleste ender før eller siden...)

Skrevet af Stine (09-03-2011 kl. 15:47)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook