Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg fandt en jyde

som overhovedet ikke kunne trives i København :(

Det var faktisk så skidt, at han valgte at forlade mig, da jeg var ca halvvejs med vores fælles første barn :'( Heldigvis fandt han ud af at han ikke kunne undvære mig - men et fælles liv i København var en umulighed.

I den periode, hvor jeg måtte se frem til at blive enlig mor til den store og en baby, blev jeg klar over at jeg - før eller siden - ville blive nødt til at flytte til Jylland. Jeg er selv jyde og al min familie bor herovre. I København ville jeg ikke have nogen til at passe ved sygdom. Ej heller hvis jeg skulle noget arbejdsmæssigt med overnatning - fx uddannelse osv.

Ved godt mange klarer sig uden familien tæt på, men der har været nogle situationer, hvor jeg ikke ved, hvad vi skulle have gjort uden mine forældre i nærheden.

Havde jeg ikke været gravid - så var vores forhold nok røge i vasken eller også havde han været nødt til at acceptere at bo et sted i Københavnsområdet. Nu var jeg lidt "fanget" i at skulle tage hensyn til både den store, hende i maven og mig selv.

Det nager stadig, men jeg mener ikke, jeg i situationen havde noget valg. Jeg ville sådan ønske det var gået bedre for min datter - men hun savnede jo også sin far. Forbandet situation - og en uskøn del af det at være voksen.

Mange hilsner
Lene - der ser frem til at have den store her fra i dag til torsdag morgen

Skrevet af LeAn (15-04-2011 kl. 10:41)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook