Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg opgir snart :-(

Har lige brug for at komme af med lidt luft. Det går ikke særlig godt imelllem min mand og jeg, og jeg har det sidste halve års tid hver dag tænkt på at blive skilt. Jeg bliver mere og mere parat til at tage springet kan jeg mærke.
Jeg har nævnt det for ham nogle gange at jeg har det sådan, og hver gang ender det med at han får et raseri-anfald og siger han ikke vil leve mere og at der ikke er nogen som holder af ham osv. Han trurer med at han ikke vil se børnene mere og at han vil gøre alt for at ramme mig økonomisk, når vi skal dele hus, bil osv. Jeg ved ikke om det er hans måde og prøve at få mig til at blive hos ham eller ej. Men hver gang alt dette bliver sagt, så kan jeg bare mærke jeg bliver mere og mere bitter indeni og jeg kommer længere og længere væk fra ham.
Der er nogle helt konkrete problemstillinger vi overhovedet ikke er enige om herhjemme, og ingen af os vil rokke på dem. (er en længere historie) Så derfor fungerer tingene ikke i hverdagen og derfor selvfølgelig heller ikke vores sexliv. Jeg kan slet ikke holde ud bare han vil kramme eller kysse, jeg finder på alverdens undskyldninger.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette oplæg, havde bare lige brug for at komme ud med det tror jeg, for har ikke rigtig nogen og tale med omkring dette - alle omkring os tror at vi lever det perfekte lille familieliv!
Mange hilsner fra mig :-(

Skrevet af dentriste (01-05-2011 kl. 07:39)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook