Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Handling fremfor ord!

Nu har vi talt sammen herhjemme i knap tre år - og mange mange gnag er vi nået frem til, at det ville være bedst at bo hver for sig, men tæt på hinanden aht vores søn, og for at kunne fortsætte med at være forældre og gode venner sammen...

Men gang på gang er der ikke sket mere. hverdagen har trængt sig på, og dermed også frustrationerne. Der var været gode dage og gode oplevelser. Men der har sørme også været det modsatte, og jeg har dagligt vægtet situationen for og imod, og mest været for at få mit eget.

Nu har vi endelig fået lagt en plan. Sælge bilen og få en billigere til mig. I dag har jeg sendt en mail til min bank og fortalt, at jeg skal have hjælp til at finde en ny bolig.

Tre års forvirring, skuffelser og sorg over ikke at kunne give vores søn en ordenlig familie! Nu håber jeg at kunne se fremad og at han trods alt stadig har to forældre, der kan være venner og stadig give ham en god barndom!

Håber ikke jeg er alt for naiv. Håber så meget på, at banken kan hjælpe. At jeg bare denne ene gang at få en drøm opfyldt og leve som jeg håber og drømmer om...

kh
anne / 40 år

Skrevet af Anne (04-08-2011 kl. 14:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook