Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.100.48)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Her venter vi på hinanden.

Vores situation er dog ikke helt magen til jeres, da min datter rent fagligt vil være klar til skole næste sommer - bare ikke socialt og sprogligt.
Min søn er klar sprogligt og socialt men interesserer sig ikke det vilde for tal og bogstaver og har lidt problemer med at sidde stille :)
Han vil ikke tage skade af at skulle vente, men jeg er nervøs for om hun mister interessen for at lære, hvis hun ikke får faglige udfordringer i bh. Omvendt vil hun slet ikke kunne klare sig socialt, så der er sådan set ikke så meget diskusion.

Mine er allerede begyndt at tale om skole, og jeg kan og vil ikke sende den ene afsted uden den anden.
De skal godt nok i hver sin klasse, men det er bare ikke en mulighed for mig at holde en tilbage og sende den anden afsted.

Hvis jeg var jer, ville jeg tale med bh, om man kan give ekstra udfordringer til den fagligt stærke. Så kommer han ikke til at kede sig i bh, for det er for mig det vigtigste. Skidt med om han ender med at være færdig med folkeskolen som 15 eller 16 årig. Det vigtigste er at han får noget ud af at være i bh og ikke sænkes af det.

For øvrigt din søn med autisme. Har han støtte i bh, og hvad siger vedkommende?
Her anbefaler Albas støtte at vi holder hende tilbage, for det sociale skal bare fungere i skolen. Samtidig forstår hun også godt hvorfor vi ikke bare kan sende ham afsted uden hende.

Mvh. Tanja (Alba og Bailey 13/9-05)

Skrevet af madame1 (19-06-2010 kl. 10:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook