Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.58.80)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

ihhh ;-)

Hej igen igen ;-)
Ved mit første læge besøg allerede i 7. uge (fordi vi skulle på ferie anbefalede hun at jeg kom mht at få bestilt scannings tid osv. ) undersøgte min læge mig og undrede sig over jeg var noget større "oppe" ;-)end normalt..og spurgte MEGET ind til om jeg var HELT sikker på hvornår jeg havde haft min sidste mens.og om den havde varet mere end 1-2 dage..Aller først svarede at jeg var 100% på det hele..Men jo mere blev jeg jo itvivl...Min læge nævnte ikke at vi skulle måske overveje det kunne være tvillinger.Hun havde nok heller ik tænkt tanken! Nu er jeg spændt på at fortælle hende det-mon hun ved det??

Jeg havde også ekstreme mange mange plukveer ved min 1. allerede lidt før halvvejs :-( blev sygemeldt sidst i april (termin 25 aug.)
i uge 25 måtte vi ta en overnatning på fødegangen fordi de var så slemme. Så de ville se om det udviklede sig - heldigvis ikke.. Pyyyha! efter det gearede jeg ned!!!
Tænker på om ikke der er stor sansynlighed for jeg får plukveer igen??

Nåå hvor er du sød mht kagerne. jeg har altid et eller andet i fyseren. Men tænker jo bare....kunne da godt liiiige nå at bage det tar jo ik lang tid. ;-)
Men jeg bor godt nok i Ribe-LANGT væk.smiler..men sød tanke!! ;-)))

ved godt jeg bare skal spørge familien om hjælp men det ville bare være et nederlag for mig at jeg ikke selv magtede rengøring osv. Men tror tanken om nederlaget forsvinder når først vidunderne melder deres ankomst!
Får man egentlig noget ekstra hjælp fra kommunen når man har fået tvillinger? har en veninde der havde læst noget engang hvis man ventede tvill

Skrevet af Annettevo (18-08-2010 kl. 12:12)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook