Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.58.80)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

her..

Hej Line.

Jeg var til 1. læge besøg allerede uge 6+ pga sommerferie dengang.. Der sagde min læge at livmoderen, var det vist! var større end normalt. og hun spurgte meget ind til om jeg var sikker på min sidste men. om den ik måske bare havde været der 1-2 dage. for så var jeg jo længere henne. Men hun skød mig til 14 dage længere end jeg selv gjorde netop pga størrelsen. INGEN snak om tvillinger. kom mig ik engang for tanke da der ingen ting er i vores familier.

Jeg har en veninde der har tvillinger og da jeg fortalte om mine symptomer tidligt i gravideteten EKSTREME sult skulle spise hver 2. time for ik at blive skidt. havde dog overhovedet ingen kvalme men meget svimmel. Sagde hun flere gange til mig du får tvillinger. Men neeeej det kommmer der ik bare ud af den blå luft! Men JO skam, det gjorde det. venter tveægget til feb.

Her bagefter er jeg kommet i tanke om at jeg i noget tid kun havde mellem 17-21 dage mellem mine mens. kan vist også skyldes to æg er blevet befrugtet..??

Har i tvillinger i familien?? skal også siges hvis du er 2. gangs fødende er livmoderen også generalt større end 1. gang.

Held og lykke. fortæl når du ved mere ;-)
Kh Annette 18+3 x2 med datter fra aug 08

Skrevet af Annettevo (22-09-2010 kl. 11:26)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook