Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

det går godt

Hej Mia

Ja, tiden flyver afsted - og især her i juletiden. Hos os har vi kun haft besøg af drillenisserne fra børnehaven og jeg havde nok at gøre med at binde spisebordsstolene sammen, hælde kakaomælk i mælkekartonen og putte clementiner i støvlerne. Jeg tager hatten af for at drillenissen er hos jer hele julen.

Hos os kommer julemanden også en gave i sokken hver dag. Og jeg elsker bare deres jubel, selv når det "bare" er en rosinpakke. I dag udbrød Freya "se mor, julemanden har det samme gavepapir som vi har!!" I wonder why :-)

På mandag skal min små piger, som nu er i den store gruppe i børnehaven, gå luciaoptog. Moren er så stolt. Vi har øvet og øvet på sangen. Så mor glæder sig til at se dem.

Som du også skriver om dine drenge, er mine tøser på 5 år også meget selvstændige. De er sammen med veninderne næsten hver dag når vi kommer hjem, så man tager sig selv i at savne sine små afhængige babyer, og de har slet ikke samme behov for moar mere. Mit hjerte drømmer også næsten hver dag om at få en lille baby i armene igen - men fornuften (og manden) sejrer, for vi skal ikke have flere.

Rigtig glædelig jul alle sammen, og nyd jeres små nissebabyer :-), de bliver lynhurtigt store.

Knus Stine, Nanna og Freya 080905

Skrevet af stinemus (10-12-2010 kl. 10:45)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook