Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.80.181)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Twins på 3 - HJÆLP...

Hej med jer.... Det er meget længe siden jeg har været på siden, og så har siden endda fået nyt look. Kan se der stadig er nogle "gamle" herinde - dejligt I holder ved, og deler af jeres erfaring:-)
Jeg måtte oprette min profil på ny og kan ikke engang huske hvad mit gamle kendenavn. Jeg har Anna og Emil på snart 3 år 240508- og var ret aktiv de første 2 år herinde.
Nå men de har det super godt. På trods af, at de var lidt for tidligt på den, var indlagt og blev ret syge, så er de i dag fuldstændige raske, sunde, livlige og med et godt temperament.
Der er jo hele tiden udfordringer med børn. Lige nu er vores den største udfordring de 2 indbyrdes. Deres leg ender altid med, at en græder fordi den anden tager ting, ødelægger det den anden er i gang med slår, skubber, nipper, råber osv osv - HVORNÅR bliver det bedre. Nogle søskende/tvillinger er bestemt ikke altid hinanden bedste venner, men syntes det er ved at drive os til vanvid, og når vi har en af gangen går det jo næsten smertefrit og de leger meget bedre, og fordyber sig på en anden måde. Når de er sammen skændtes de lige nu ret meget. Nogle gode råd, erfaringer der kan gøre mig rolig endda bare at få at vide at det også sker andre steder. Vi er gode til at skille dem ad og lave aktiviteter enkeltvis, og de er netop startet i bhv. hvor de er kommet på hver deres stue - netop for at give dem lidt fred for hinanden.
Hej Hej fra Mette

Skrevet af A&E (06-04-2011 kl. 20:44)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook