Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Den helt store klassefest..

Overlevede vi, selvom der alligevel kom 45 børn til Magnus og Noahs 7-års fødselsdag. De går i hver deres klasse, men vi havde inviteret alle - både piger og drenge - på én gang.

Vi havde lejet en halv hal med cafeteria og "hyret" min mor til at stå i køkkenet, mens min søster også hjalp til. Gudskelov, for der var tale om pænt lange køer, når de skulle spise :)

Pakkerne åbnede drengene klassevis i rundkreds - der var mange -og alligevel insisterede de på at lege "flaskehalsen peger på" (langsom gaveudpakning). I halområdet havde vi lavet en redskabsbane, taget tegnepapir og tusch med, så man kunne hygge ved nogle af bordene, og udenfor var der en legeplads de kunne lege på. I et mødelokale ved siden af køkkenområdet dækkede vi op, hvor de sad og spiste kødsovs med pasta til ungerne, som også kunne gnaske gulerodsstave og agurkestænger, samt drikke saftevand til. Om eftermiddagen fik de tre slags kage og en slikpose.

Det gik forbavsende godt, men vi var ærligt talt godt trætte efter at have serviceret så mange krudtugler på en gang. Vil alligevel godt anbefale det til andre, hvis man kan få et par hænder til hjælp. Vores drenge syntes det havde været en fed fødselsdagsfest og der var ikke mange forældre der ikke fik et par træætte børn med hjem ;)

Hilsner Helle
Magnus og Noah, 7 år

Skrevet af ~ Helle ~ (19-05-2012 kl. 21:16)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook