Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.58.80)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

PS: en teenager der ikke

bliver begejstret for at mor er gravid igen - og som har ønsket mor snart fik mere tid ....., - : Ja, jeg har en kollega som i en sen alder blev gravid med en efternøler (hun var omkring de 45 år). Hendes teenagedatter tog det MEGET ilde op, - hun syntes både det var pinligt og svært at hendes mor var gravid (sådan er de jo i den alder..., det er jo tegn så alle kan se det at mor dyrker sex... og det kan være svært for nogle). Det tog en del af graviditeten at hjælpe hendes teenagedatter igennem at acceptere dette, - tror endda at datteren måtet have lidt psykologhjælpe også....(er ikke helt sikker på lige den, men husker det somom der var noget der...), -
dette bare for at forberede dig på, at det ikke lige er sikkert at din teenager æder den råt...., - især ikke når hun før har ønsket mor alene når de små voksede lidt op..., -
Håber at det er ok at jeg forbereder dig lidt på den..., - alle histiorer er jo ikke ens, - men kom bare sådan til at tænke på denne...
kh. igen
Røde

Skrevet af Røde (10-06-2010 kl. 11:55)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook