Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.14)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvordan handler jeg??

Hej piger.
Jeg bor med min kæreste gennem 8 år og vores to skønne unger. Det har de sidste 4 år gået MEGET op og ned med vores forhold, men min kæreste blir ved med at sige at vi skal give det en chance mere og kæmpe mere for børnenes skyld og at der er en grund til at vi har fået to børn sammen... Jeg kan bare snart ikke mere.. Jeg er helt nede i kulkælderen.. Når vi er sammen er jeg aldrig rigtig glad mere, sætter en facade på når vi er ude. Har ALDRIG lyst til hverken kys, kram, sex eller andet, og det blir han selvfølgelig ofte sur over.. Vi er vokset fra hinanden, og jeg drømmer om at bo i en lejlighed bare med drengene og de så kan være hos deres far fra f.eks.onsdag til mandag hver anden uge..

Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det sagt til min kæreste. Har forsøgt mange gange tidligere, men hver gang får han mig omvendt og overtalt til at kæmpe videre.. Men jeg kan ikke mere...Forstå det nu.. Jeg er også bange for at hele hans verden blir smadret og han ikke vil snakke med mig. For det vil jo være forfædeligt når vi skal have en ny hverdan for to dejlige drenge til at fungere sammen..

Har fundet et sted hvor vi nok begge kan få en lille lejlighed i samme gang indenfor de næste par måneder. Har ikke helt tænkt det igennem, men tænker umidelbart at det da kunne være smart?? Så kan drengene selv gå over til deres far hvis de vil en aften osv.. Nogle holdninger/erfaringer med denne løsning??

Hvis du har erfaringer med noget, så kom endelig med det, suger alt til mig fra andre der har stået i samme situation..

Den forvirrede..

Skrevet af Forvirret.. (12-05-2011 kl. 20:29)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook