Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.186)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

pasta, suppe, rugbrød

Man kan komme ret langt med pasta, flåede tomater, lidt bacon, supper i enhver afskygning, kartofler på 100 måder, rugbrødsmadder, pizza (kartoffelpizza er fx ret lækker og koster stort set intet) ... Da jeg var barn, og mine forældre ikke havde så mange penge, fik vi faktisk også nogle gange snobrød til aftensmad. Vi syntes det var en fest at sidde ved pejsen eller omkring bålet og opfattede det ikke på nogen måde som sparemad. Der findes en bog, der hedder "Mad for fattigrøve", lån den og hent nogle tips.
Og så ville jeg da sætte min familie og mine venner ind i situationen, mon ikke de har lyst til at invitere jer på aftensmad og give jer en ekstra portion med hjem til dagen efter?
Du må under ingen omstændigheder droppe børnenes fødselsdage! For det første er det "først" til august, for det andet er det da nogle af de "fester" der er billigst at holde. Skær det ned til boller og (lag)kage om eftermiddagen og undlad at invitere til middag, så er det klaret for under 100 kr. I Tigerbutikker kan man finde ret gode gaver for ingen penge. Gør det til en sport, og nyd som en anden skriver, at I har tid til at være sammen. Jeg ved godt, det lyder nemmere end det nok er, men nu er jeres situation nu engang sådan, og så må I få det bedste ud af den. Hav en god sommer med dejlige billige/gratis oplevelser - dem er der heldigvis mange af, hvis man forstår at tænke lidt kreativt.

Skrevet af Kiis (15-07-2011 kl. 09:58)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook