Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.15)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Kender til 2 der har...

stået i samme situation.
Min søster veninden havde en gift elsker. Hun havde en datter fra et tidligere ægteskab. Hun blev gravid og valgte at beholde barnet. Faderen ser ikke barnet, og de er ikke 'sammen' mere - han blev hos konen. Den ældste datter er MEGET sammen med hendes far og hans familie, men lillesøsteren har KUN sin mor og hendes familie. Det er super hårdt, for hvordan forklarer man et lille væsen, at hun ikke er ønsket i hendes fars verden. Men at storesøster er SÅ ønsket af HENDES far??

Min egen veninden er pt gravid i 30uge med hendes elsker. Han er også gift og har 3 store børn. Han kommer stadig forbi 3-4 gange om ugen, virker oprigtigt interesseret og glad for graviditeten. MEN han skal ikke med til fødslen - for hvad nu hvis han bliver opdaget:( Så her skal min venindes mor med. Alle har fået at vide at det er et 'donor' barn min veninde venter sig. Og ingen ved hvordan det kommer til at gå når babyen er her...

Det ER en lorte situation for børnene er 'hemmelige' og IKKE ønsket i fædrenes liv/familier/situation. Jeg kan godt forstå DU evt er klar til endnu et barn, men det barn du bærer er kun ½ ønsket - er det fair? Især når du har 2 piger hvor samvær med far osv kører på skinner. Der bliver SÅ stor forskel på dine børns 'vilkår' er det ok i dine øjne?

Så der er ingen let løsning kun 2 forskellige slags fravalg - det ene tager deu for dig selv, det andet tager du på dit barns vegne...

Skrevet af Henriette (27-09-2011 kl. 15:38)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook