Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.254.163)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

2

I dag er Viktor en glad lille basse på 61,5 cm og 6,7 kg., så størrelsesmæssigt følger han sin korrigerede alder. Men han er tilsyneladende helt uvidende om at han er ftf, for udviklingsmæssigt følger han sin alder: han triller, griner, "snakker", vil helst stå eller sidde og øver sig indædt på at flytte sig ved egen kraft og rejse sig op, når han - til sin store irritation - ligger ned.

Han sover fantastisk om natten - har skåret ned til et enkelt måltid - og er i det hele taget en skøn, lille fyr, der elsker nye mennesker og nye steder. En rigtig lille festabe, der absolut ikke gider at sove mere end højst nødvendigt, hvis underholdningen er god - Til min store overraskelse, for storebror Anton havde store problemer med forandringer, indtil han var 2½. Og han foretrækker stadig "business as usual". Så jeg havde jo nok forventet, at det ville blive endnu værre med Viktor, som jo er født meget for tidligt. Men sådan er børn så forskellige.

Håber, det går fantastisk med jeres småfolk.

:D Anna
Viktor 03.05.10 (29+1) og Anton 08.07.07 (34+5)

Skrevet af annamoll (06-11-2010 kl. 22:12)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook