Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Selv været der

15-06-2010 kl. 13:38

Set af 1067

Kære Ano

Jeg har selv været hvor du står nu. Jeg fik en abort, da jeg var afklaret (troede jeg...) for min krop ville det anderledes. Jeg var lettet da jeg tog hjem efter aborten og den første uge var super, men derefter startede mit livs største nedtur. Mælken løb til, trods aborten var i uge 11 og alle moderfølelserne væltede frem. Pattedyret vågnede, selvom hjernen ville det anderledes. Jeg savner stadig det barn jeg kunne have haft og har aldrig fortalt nogle om det, da jeg fortryder noget så frygteligt og værst, skal leve resten af livet med "sorgen". Jeg fordømmer ikke hvis du vælger abort, det gjorde jeg selv, men vil bare fortælle hvor forkert det var for mig at jeg gjorde det.
Held og lykke med beslutningen!
Mange hilsner fra også en ano lige nu....

Dette er et svar til Tak for alle svarene

af anonu (15-06-2010 kl. 10:26)

Svar til dette indlæg

Jeg gør mig absolut ingen forestillinger anonu 15-06-10
kl. 15:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook